2010-11-01 ? 22:03:18

Gästblogg @ Stéphanie




ChaCha ♥


Gästbloggar lite här (a' Så berättar vem jag är lite grann.
  Jag heter Stéphanie och bloggar egentligen på Http://www.zteffy.blogg.se
Är tillsammans med en av pojkarna som äger den här bloggen, Robin♥ Han är mitt lilla hjärta ;*
Vill ni ha djupare kunskaper i vem jag är så klickar ni bara på länken,
  Tänkte liva upp det lite här i bloggen nu medans eliterna gamar wow !
Idag har jag inte gjort något alls, bara gjort lite läxa typ, kul. Men ah, detta är ju en wow blogg så.. Jag spelar också wow, Mammasflicka med massa krusiduller lite överallt @ horde dragonmaw eu.
Ah tja här bloggar en brud som gamar wow. Rätt cool osv, lovar skulle ni köra duel mot mig i wow skulle jag ta varenda en av er.

Nu ska jag låta pojkarna fortsätta här hihi :)
Puss♥

GAME ON!

Min flickvän älskar henne som fan bättre än wow //robin   <------ Älskling tvingade mig visa mitt "söta" ansikte :))))))))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: